Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2010

«Θα πολεμήσω, δεν τα παρατάω»

Σε μία συνέντευξη Τύπου που διήρκεσε μία ώρα και δέκα λεπτά, ο Παύλος Δερμιτζάκης μίλησε εφ όλης της ύλης. Ο προπονητής του ΠΑΟΚ ξεκαθάρισε ότι δεν παραιτείται, μίλησε για «κάστρα που πέφτουν από μέσα» και για παίκτες που δεν έχουν κερδίσει ακόμα την εμπιστοσύνη του.
Αναλυτικά όσα δήλωσε ο Παύλος Δερμιτζάκης:

«Υπάρχει μία σύγχυση στον κόσμο σχετικά με το αγωνιστικό πλάνο. Υπάρχει μία φημολογία για τη σχέση μου με τους ποδοσφαιριστές αλλα και μια ανασφάλεια για το μέλλον του ΠΑΟΚ.
Θα ήταν πολύ έυκολο να μιλάω στις επιτυχίες. Δεν το έκανα και ούτε και θα το κάνω γιατί σε εκείνο το σημείο δε χρειάζεται να πεις πολλά.
Το έκανα τώρα γιατί όλοι βιώνουμε μία δύσκολη κατάσταση, γιατι ο προπονητής είναι ένα μεγάλο κεφάλαιο και ειδικά στον ΠΑΟΚ.
Στον ΠΑΟΚ ήρθα για να διεκδικήσω στόχους. Με πρώτο και κυριότερο τους ομίλους. Ηρθα σε μία δύσκολη στιγμή, χωρίς προσαρμογή όπου η ομάδα δεν ήταν καλά αγωνιστικά και ψυχολογικά. Αυτό που κάναμε ήταν να βελτιώσουμε την ψυχολογία και τη φυσική κατάσταση για να ανταποκριθούμε σε αυτά τα παιχνίδια.
Με τη βοήθεια των ποδοσφαιριστών κάναμε τέσσερα καλά παιχνίδια και περάσαμε στους ομίλους απέναντι σε μία ομάδα με πενταπλάσιο μπάτζετ από εμάς.
Αυτή η πρόκριση έδωσε μία ανάσα σε όλο το οικοδόμημα του ΠΑΟΚ».

Για την αλλαγή της εικόνας της ομάδας: «Από εκεί και πέρα έχει διαπιστωθεί μία καθίζηση της ομάδας. Από ότι λένε οι παρόντες από το ξεκίνημα της προετοιμασίας, η ομάδα δεν έκανε προετοιμασία. Βρήκαμε μία ομάδα μπερδεμένη και προσπαθήσαμε να την ξεμπερδέψουμε. Καταφέραμε να φέρουμε τη φυσική κατάσταση σε καλά επίπεδα και το δείχνουν και τα εργομετρικά που είναι καλύτερα από πέρσι.
Προσπαθήσαμε να κρατήσουμε τη πετυχημένη φιλοσοφία που είχε ομάδα και να προσθέσουμε κάποια πράγματα που πρέπει να έχει ο ΠΑΟΚ. Πιο επιθετικός, πιο ψηλά η ζώνη πίεσης. Το πετύχαμε όταν τα παιδιά ήταν καλά. Ηρθε η κόπωση που είναι φυσιολογική και προσπαθήσαμε να αναπροσαρμόσουμε τα πράγματα στην παλιά τακτική της ομάδας. Και αυτό το είδαμε με Ντιναμό και Αρη.
Προσπαθήσαμε να προσθέσουμε κάποια πράγματα. Κάτι που δε γίνεται σε τρία παιχνίδια μέσα. Χρειάζεται χρόνος και υπομονή».

Για την κούραση: «Υπάρχει κούραση. Και τι κάνουμε για αυτό; Σηκώνουμε τα χέρια; Όχι φυσικά. Ο Ολυμπιακός δεν πέρασε στην Ευρώπη, ο ΠΑΟ έχει προβλήματα, η ΑΕΚ έχει προβλήματα, ο Αρης αν δεν είχε αυτό το αποτέλεσμα που είχε εδώ θα ήμασταν εμείς καλά. Ομάδες που αγωνίζονται σε δύο διοργανώσεις έχουν πρόβλημα. Ο ΠΑΟΚ έχει να φτάσει σε αυτή τη κατάσταση από το 2005-2006. Πολλοί παίκτες δεν έχουν μπει σε τέτοια διαδικασία. Χρειάζεται καλή διαχείριση. Αυτό γίνεται με το rotation ή με το να κρατάς τον ίδιο κορμό.
Αυτό κάνουν η Μπαρτσελόνα και η Μπάγερν. Εβγαλαν όλη τη σεζόν με 14-15 παίκτες.
Εμείς τις αλλαγές κάναμε; Διαπιστώσαμε ότι κάποιοι χρειάζονται ξεκούραση και ξεκουράστηκαν. Μεσα από συζητήσεις μιλήσαμε με παίκτες από τον κορμό της ομάδας. Κάποια παιδιά μέσα από τα παιχνίδια και φορμάρονται.
Εχουμε να κάνουμε δύο ειδών παίκτες. Αυτούς που φορμάρονται μέσα από τα παιχνίδια και χαμηλής έντασης προπόνησης ή ξεκούραση. Εμείς κάναμε και τα δύο. Θα μπορούσαμε σαν μεγάλη ομάδα και παίκτες με δυνατότητα να έχουμε πάρει αποτελέσματα που δεν τα πήραμε όμως.
Και με Ντιναμό δείξαμε κάποια πράγματα. Μπορεί να μην έπαιξε μπαλάρα. Στο παιχνίδι με τον Αρη, η ομάδα ήταν καλύτερη και αυτό φαίνεται και από τη στατιστική. Με τον Αρη κάναμε συνολικά οκτώ φάσεις. Ο αντίπαλος μας έκανε δύο φάσεις. Το γκολ και μία ευκαιρία του Χαβίτο.

Για τη συνέχεια: »Η ομάδα θα ανακάμψει. Χρειάζεται υπομονή. Η ήττα είναι ήττα. Και όταν προέρχεται από τον Αρη είναι ακόμα πιο σοβαρό. Τι κάνουμε; Τα παρατάμε; Οσοι θέλουν το κακό του ΠΑΟΚ με αυτά που κάνουν πετυχαίνουν αυτόν το στόχο. Γιατί τα κάστρα πέφτουν από μέσα«.
Ηρθα για να πω αλήθειες. Είμαι αυτός που είμαι. Δε ζω από το ποδόσφαιρο. Τα κάστρα πέφτουν από μέσα. Φταίει ο πρόεδρος, φταίει η διοίκηση. Αυτός που παλεύει από το πρωί να θέλει το κακό της ομάδας; Δε γίνεται αυτό. Πρέπει να έχουμε προσοχή σε αυτό που λέμε. Κάποιοι που θέλουν το κακό του ΠΑΟΚ, είτε είναι ανταγωνιστές είτε είναι μέσα από τον ΠΑΟΚ το πετυχαίνουν».

Για το αν μένει στην ομάδα: «Τι πιο εύκολο από το να φύγει ο προπονητής; Εγώ θα μπορούσα να φύγω αν το ήθελα εγώ. Ηρθα όμως για να πολεμήσω. Και δε με ενδιαφέρουν τα συμβόλαια. Συμβόλαιο είναι η τιμή μου. Δεν κάθομαι πάνω στα συμβόλαια.
Να φύγει ο προπονητής…Εγινε μία αλλαγή να γίνει και δέυτερη; Είναι μεγάλη ομάδα ο ΠΑΟΚ και δε γίνονται αυτά… Εχει δώσει και το καλό παράδειγμα. Πέρσι γίνονταν τα ίδια. Αν έφευγε ο Σάντος δε θα πετύχαινε τίποτα όχι μόνο πέρσι αλλά σε όλη την τριετία.
Ξέρω πως είναι να δουλεύεις χρόνια με ένα υλικό. Ηξερα όταν ήρθα ότι η αλλαγή ενός προπονητή που έφερε την ομάδα δεύτερη και ήταν τρία χρόνια.
Εχω ζήλο και πιστεύω στον ΠΑΟΚ. Όταν φύγω θα φύγω ματωμένος από εδώ. Δουλεύω πολλές ώρες, άσχετα αν δε μας βγαίνει. Δεν είναι το θέμα πόσες φορές αλλά πόσες φορές θα σηκωθείς. Και εμείς πρέπει να σηκωθούμε όλοι μαζί. Ολοι μας.
Ποιος προπονητής δεν κάνει λάθη; Δε μπορεί ένας προπονητής να είναι καλός με τον Αγιαξ και τη Φενέρ και μετά τι; Τα ξέχασε; Εχω μία τακτικούλα και ένα σχηματισμό πολλές φορές για να ξεγελάσω και εσάς;
Ικανότητα είναι να αλλάζεις και σχηματισμό όχι μόνο πρόσωπα. Να έχει τα άντερα να αλλάξει και σχηματισμό. Με τον Αγιαξ ρισκάραμε. Και με τη Φενέρ στο 1-1. Οποιοσδήποτε θα έλεγε ότι είμαι παλαβός. Και η ομάδα δικαιώθηκε. Το ίδιο κάναμε και με τον Πανσερραϊκό. Το ίδιο και με τον Αρη, αλλά δεν πέτυχε.
Εγω κάνω μία αλλαγή και αν ο παίκτης που μπαίνει δεν προσφέρει δε φταίει ο προπονητής. Μπορεί να έκανε και λάθος ο προπονητής. Δεν είναι σχολή για μένα ο ΠΑΟΚ. Εχω βγάλει όλες τις σχολές. Είμαι 41 χρονών και δουλεύω 10 χρόνια ανελλιπώς. Ξέρω όμως που ήρθα. Ο ΠΑΟΚ είναι μία μεγάλη ομάδα και έτσι τη βλέπω. Και για αυτό δεν κωλώνω γιατί ο ΠΑΟΚ έχει να παρει πρωτάθλημα από το 1985 και ο κόσμος αντί να μειώνεται, αυξάνεται. Δεν τα παρατάω. Θα το πολεμήσω, θα το παλέψω. Εγώ σαν Δερμιτζάκης δεν υπάρχει περίπτωση να τα παρατήσω.

Για τις σχέσεις του με τους παίκτες: »Πολλά έχουν ειπωθεί για τις σχέσεις με τους παίκτες. Είμαι δημοκρατικός και θέλω τις καλές σχέσεις με τους παίκτες, αρκεί αυτό να μην το εκμεταλλεύονται. Δεν είχα το χρόνο χωρίς πίεση να γνωρίσω και να με γνωρίσουν τα παιδιά. Μέσα από τα παιχνίδια με πίεση τους γνώρισα. Μέσα από αυτά έδωσα και ευκαιρίες και σε οτιδήποτε πειθαρχικό.
Εχει μπει κανένα από εσάς σε αποδυτήρια ομάδων. Δεν είναι μοναστήρι. Εχει τους παράξενους, τους ιδιότροπους, τους ήσυχους. Του θέλω όλους. Δε θέλω 28 καλά παιδιά. Θέλω να υπάρχει αυτό μωσαϊκό. Αρκεί να υπάρχει ένα όριο
Πραγματικά μπορεί να έγιναν κάποια περιστάτικα, τα οποία δεν τα αφήνουμε. Κανένας δεν έχει χτυπήσει την πόρτα του γραφείου μου να έρθει και να μου πει κάτι. Εχω πει στα παιδιά ότι είναι πάντα ανοικτή. Ότι θέλετε. Σας κοιτάω στα μάτια και θα σας απαντήσω. Τους το έχω πει αυτό. Μια ομάδα δεν είναι μοναστήρι. Υπάρχουν και προβλήματα. Όταν δεν υπάρχουν, εγώ τα προκαλώ για να ξυπνάμε λίγο«.

Για την εμπειρία που έχει ο ίδιος ως προπονητής: Ακούγεται για εμπειρία. Δεν είχα την εμπειρία για τα επίπεδα του ΠΑΟΚ. Αυτές τις 70 μέρες που είμαι στην ομάδα είμαι έμπειρος. Μπορώ να διαχειριστώ υψηλού επιπέδου ποδοσφαιριστές, Ο ΠΑΟΚ δεν έχει ξεφύγει από τους στόχους του. Στην Ευρώπη πάμε καλά. Δεν είναι αυτοσκοπός να περάσουμε στην επόμενη φάση. Στόχος ήταν να μπούμε στους ομίλους γιατί αλλιώς θα είχαμε πρόβλημα. Στόχος όμως είναι να κερδίζει ο ΠΑΟΚ και να φτιάξει το όνομα του στην Ευρώπη.Για το πρωτάθλημα; Αυτό που είπε ο πρόεδρος στην αρχή μας κάλυπτε όλους. Το πιστεύω και το πίστευα. Σίγουρα με βατούς αντιπάλους δεν είχαμε καλό ξεκίνημα, αλλά θέλουμε να κάνουμε πορεία πρωταθλητισμού και να διεκδικήσουμε ότι μπορούμε στα πλέι οφ.
Στο κύπελλο θα δείτε πως θα κατεβεί η ομάδα. Υπάρχουν ποδοσφαιριστές που μου έχουν δείξει ότι δε μπορώ να τους εμπιστευτώ. Υπάρχουν παίκτες με μεγάλα συμβόλαια που μου έχουν δείξει ότι δε μπορούν να προσφέρουν. Για αυτό και υπάρχει ένας κορμός 14-15 παικτών.
Από τα 28 άτομα έχουν παίξει 22. Αν περάσουμε υπάρχουν ακόμα περισσότερα παιχνίδια. Θα παίξουν όλοι. Αρκεί να με προκαλέσουν. Όχι με το στόμα. Πρώτα στην προπόνηση και μετά στο παιχνίδι. Να μου δείξουν ότι γυαλίζει το μάτι τους. Γιατί εγώ θέλω το καλό μου.
Εχω εμπιστοσύνη στο υλικό. Θα είμαστε ανταγωνιστικοί. Υπάρχει ικανότητα, ταλέντο και πίστη για να πετύχουμε αυτά που είπαμε πριν.
Από εδώ και πέρα, επειδή και εγώ έχω αναπροσαρμόσει πολλά πράγματα μέσα μου, πλέον και εγώ μπαίνε σε άλλη βάση. Και εγώ το κεφάλι μου θέλω να το παίξω για τα δικά μου λάθη και όχι για λάθη άλλων».

Για τη δήλωση του Ζαγοράκη μετά την ήττα από τον Αρη: «Νομίζω ότι το είπε εν βρασμώ ψυχής ο πρόεδρος. Περνάει και αυτός πολύ δύσκολα. Ισως αυτή τη διαδικασία να μην την είχε βιώσει και ο ίδιος σαν πρόεδρος. Να αγωνίζεται η ομάδα σε δύο ταμπλό. Το είπε γιατί πιστεύει και αυτός σε αυτό το οικοδόμημα.

Μέχρι τώρα εγώ προσπαθούσα να διαχειριστώ τα πάντα. Να δίνω διαρκώς ευκαιρίες σε όλους τους παίκτες. Πλέον έχω κατασταλάξει. Ξέρω ποιοι πρέπει να παίζουν. Και ας παίζω το κεφάλι μου».

Για το αν υπάρχει κακή σχέση των παικτών στα αποδυτήρια: «Σε αυτό το επίπεδο ομάδων δε θα μπορούσαν να είναι όλα τέλεια. Υπάρχουν όμως διαφορετικές κουλτούρες. Υπάρχει αρμονικότητα στις σχέσεις. Αυτό που έχω εγώ ως απαίτηση είναι κάποια παιδιά με εμπειρία να συμπαρασύρουν τους συμπαίκτες τους. Ετσι έκανα και εγώ όταν ήμουν παίκτης. Αυτό δε γίνεται όμως. Αυτό δε σημαίνει ότι υπάρχει το πρόβλημα που ακούγεται. Ισως δεν υπάρχει και κίνητρο. Εδώ στο πρωτάθλημα δεν υπάρχει και η παρακίνηση. Ακούω για αυτό το πρόβλημα. Ποιο είναι αυτό; Γιατί δεν έρχεται ένας να μου χτυπήσει την πόρτα και να μου το πει; Να έρθει και να μου τη χτυπήσει για κάτι σοβαρό όχι για αυτά που μου τη χτυπούν τελευταία».

Για το αν παρέλαβε αυτό που περίμενε: «Όταν μία ομάδα πάει καλά, όλα είναι τέλεια. Η προετοιμασία όντως ήταν ελλιπής. Οσοι ήταν εκεί το λένε. Ολοι αυτό λένε. Το ρόστερ δε δομήθηκε σωστά. Τι να σας πω ότι υπάρχουν πέντε στόπερ; Και πέντε με συμβόλαια. Και με μεγάλα συμβόλαια. Οι δύο παίζουν και οι άλλοι λένε τι κάνουμε; Και οι δύο είναι εκτός αποστολής. Ξέρετε τι είναι 350.000 ευρώ συμβόλαιο και εκτός αποστολής; Και όταν ήρθε να του ειπαν ότι θα παίζει. Δε φταίω εγώ για αυτό όμως. Εγω πρέπει να το διαχειριστώ. Εχει πέντε στόπερ η ομάδα. Επιβαρύνεται και οικονομικά η ομάδα. Εγώ το βρήκα και αντιμετωπίζω πρόβλημα. Ερχεται ο χ στόπερ και ζητάει να παίζει. Δεν υπάρχει συμβόλαιο για το αν θα παίζει.
Εγώ όταν φτιάχνω μια ομάδα, ξέρω τι να κάνω. Γράφετε γιατί δεν παίζει ο Αθανασιάδης. Ο σχηματισμός είναι τέτοιος που έχουμε έναν παίκτη στην κορυφή. Εχουμε τον Μουσλίμοβιτς, εχουμε τον Παπάζογλου, έχουμε και τον Αθανασιάδη. Εχουμε και τον Σαλπιγγίδη και τον Φιλομένο. Παίζουμε ένα διπλό αύριο. Πόσους θα βάλω 14 με 14; Αυτός που μένει από έξω τον αδικώ. Θα ψαχτώ για να το λύσω, αλλά δε φταίω εγώ.
Δεν είναι απαραίτητο να χρειαστεί και πέμπτος στόπερ. Να πάρουμε και έκτο να έχουμε και καβάντζα. Θεωρώ ότι είναι υπερβολή. Να έχει τρία στόπερ και δύο πιτσιρικάδες. Τέσσερα στόπερ και έναν πιτσιρικά. Αλλά πέντε στόπερ με συμβόλαια. Εγώ θέλω η ομάδα να είναι ομάλα. Αν έρθει ο Ιανουάριος και στον τεχνικό διευθυντή της ομάδας και του πουν να διαχειριστεί 1.000.000 ευρώ δε θα είναι καλύτερο να είχαμε 1.350.000. Εχει την πολυτέλεια ο ΠΑΟΚ να έχει εκτός αποστολής συμβόλαια 350.000 ευρώ; Δεν είμαστε Ολυμπιακός και Παναθηναικός.
Υγεία είναι να πληρωνόμαστε όλοι».

Για τη χρησιμοποίηση τριών παικτών στο κέντρο: «Δε θέλω να μπούμε σε κομμάτια που έχουν να κάνουν με παίκτες. Δε θέλω να μπούμε σε αυτή τη διαδικασία. Παίζουν κάποιοι παίκτες γιατί πιστεύουμε σε αυτούς. Γιατί είναι προσωπικότητες. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν πιστεύουμε σε όλους. Τον Φωτάκη τον εμπιστεύομαι πολύ. Τον Μπαλάφα; Θα πάρει ευκαιρίες γιατί είναι πιο επαγγελματίας από όλους. Άλλοι δεν δουλεύουν όσο πρέπει και έχουν πάρει ευκαιρίες».

Για το πώς αντιδράει η ομάδα στον αγωνιστικό χώρο: «Από τα 11 παιχνίδια στα 7 προηγήθηκε ο αντίπαλος. Αμέσως είναι πρόβλημα. Το να διαχειριστείς ένας ματς που θέλει να κρατήσεις ένα αποτέλεσμα είναι εύκολο. Να το ανατρέψεις είναι δύσκολο. Σε πολλά παιχνίδια η ομάδα έδειξε ότι δεν έχει υπομονή. Αυτά μέσα από την προπόνηση προσπαθείς να τα φτιάξεις.
7 φορές προηγήθηκε ο αντίπαλος. Πως προηγήθηκε όμως; Άλλο το λάθος τακτικής και άλλο το ατομικό. Από τα 11 γκολ, τα 7 είναι ατομικά λάθη».

Για τη δήλωση του, με τα κάστρα που πέφτουν από μέσα: «Δε μίλησα για μένα. Μίλησα γενικά. Εσείς πως το αντιλαμβάνεστε δεν υπάρχει πρόβλημα; Θεωρώ ότι το καταλαβαίνουμε όλοι αυτό. Δε θα πω για έναν πόλεμο που μπορεί να γίνεται από εμάς τους ίδιους. Ας πάμε στους ανταγωνιστές. Προσπαθείς να δημιουργήσεις πρόβλημα στην αρχή προτού δυναμώσει ο αντίπαλος. Θα μπορούσε να δοθεί πέναλτι στον Ελ Ζαρ στην Ξάνθη; Θα μπορούσε να δοθεί πέναλτι στον Βιεϊρίνια στον Αρη; Πέρσι έτσι δεν ξεκίνησε η νίκη με τον Αρη. Εμείς δε θέλουμε να ασχοληθούμε αλλά είναι υπαρκτό. Τι κάνουμε για να το ξεπεράσουμε; Τρωγόμαστε μόνοι μας;»

Αν μπορεί να αντιστραφεί το κλίμα: «Η ομάδα μπορεί να ανακάμψει. Μπορεί να έχουμε μπροστά μας μία σειρά δύσκολων παιχνιδιών, αλλά είναι παιχνίδια πολύ δυνατά και με πολύ μεγάλο κίνητρο».

Αν συνεχιστεί η πίεση στους παίκτες, μπορεί να επιστρέψει το καλό κλίμα; «Ο χρόνος είναι γιατρειά. Πρέπει να συγκεντρωθούμε στα επόμενα παιχνίδια. Που είναι δύσκολα και ευτυχώς που είναι δύσκολα γιατί υπάρχει πολύ μεγάλο κίνητρο».

Αν έχει αναθεωρήσει τη φιλική σχέση με τους παίκτες και για το ελκυστικό ποδόσφαιρο: «Δεν έχω αναθεωρήσει. Ξέρω ότι τώρα δε μπορεί να παίξει στα επίπεδα που θέλω, αλλά θα το κάνει στο μέλλον. Για τη σχέση με τους παίκτες έχω αναθεωρήσει. Ισως πρέπει να γίνω πιο επαγγελματίας».

Για την αφλογιστία των επίθετικών: «Θα ανοίξουν κάποια στιγμή αυτά τα παιδιά. Δε μπορεί ο Σαλπιγγίδης να έχει ξεχάσει να σκοράρει. Ο Μουσλίμοβιτς προέρχεται από τραυματισμό. Και ο Βιεϊρίνια θα επιστρέψει στις καλές εμφανίσεις. Αλλά τώρα έχουμε πρόβλημα όντως στο εύκολο γκολ».

Για το αν κλονίστηκε η πίστη του στο οικοδόμημα: «Πιστεύω στην ομάδα. Δεν κλονίστηκε η πίστη μου. Θα είμαστε αυτοί που πρέπει στο μέλλον και το πιστεύω αυτό. Πέρσι η ομάδα είχε ένα παιχνίδι την εβδομάδα. Τώρα δε συμβαίνει αυτό. Απλά είναι τα πράγματα».

Για τη στήριξη που έχει από τον Ζαγοράκη: «Δε χρειάζεται ο πρόεδρος να βγει και να κάνει δήλωση. Την εμπιστοσύνη του την εισπράττω καθημερινά. Δε με ενδιαφέρει αν το πει σε μένα ή δημόσια. Με ενδιαφέρει αυτό που εισπράττω. Και εισπράττω μια εμπιστοσύνη».

Αν απασχολεί τους παίκτες το οικονομικό και για το αν βλέπει να υπάρχουν παίκτες από τη β’ ομάδα: «Στο πρώτο ερώτημα, απαντήθηκε από τους ίδιους τους παίκτες, όταν έγινε η επίσκεψη των οπαδών. Το απάντησαν ότι δεν τους απασχολεί και έχουν καλυφθεί από όσα είπε ο πρόεδρος.
Στο δεύτερο σκέλος έχουμε ένα μικρό ποδοσφαιριστή που προπονείται μαζί μας. Και στόχος μας είναι έχουμε δικά μας παιδιά. Πήραμε τον Γιακουμή, διεθνής τερματοφύλακας και δεν υπάρχει περίπτωση να μην παίξει μπάλα. Πήραμε τον Σακελλαρίου που είναι μικρός ή ακόμα και τον Ελ Ζαρ. Στόχος μας είναι να ρίξουμε το μέσο όρο ηλικίας»¨.

Γιατί δεν είναι στόχος να περάσει στην επόμενη φάση του Europa League; «Δεν είναι καλές ομάδες; Πήγαμε στο Μπριζ και λέγαμε για την ισοπαλία που πήραμε… Η Μπριζ έχασε 2-1 με 10 παίκτες μέσα στη Βιγιαρεάλ που είναι δεύτερη στην Ισπανία. Είπα αυτοσκοπός δεν είναι η πρόκριση. Οι πράξεις δείχνουν ότι προσπαθούμε να κερδίζουμε. Δε ρίχνω εκεί το βάρος μου. Αν το ρίξω εκεί ίσως χάσω άλλα πράγματα.

Αν πηγαίνει σε δεύτερο πλάνο η Ευρώπη: «Οποιαδήποτε ομάδα στην Ελλάδα δε μπορεί σε δύο ταμπλό για πολύ καιρό. Ο κυρίαρχος στόχος κάτι από την πρώτη μέρα το είχαμε θέσει ήταν να περάσουμε στους ομίλους. Ότι κάνουμε είναι καλό για τον ΠΑΟΚ. Αλλα αν δεν το πετύχουμε δεν πρέπει να στραβώσουμε».

Για «τα κάστρα που πέφτουν από μέσα» και αν αναφέρεται και στην ανακοίνωση των συνδέσμων: «Η διαιτησία δεν είναι κάτι που πρέπει να το επικαλεστώ; Βλέπουμε τις ομάδες που έχουν τον ίδιο στόχο της ομάδας να προσπαθούν να δημιουργήσουν πόλεμος. Αντί να στραφούμε προς τα εκεί, στρεφόμαστε στα δικά μας. Διαβάζουμε καθημερινά, ότι θα έρθει ο Βρύζας προπονητής… Αυτό δεν είναι πρόβλημα;».

Για το τι θα πει στον κόσμο αν συνεχιστούν τα αρνητικά αποτελέσματα: «Αποτελεί ένα μεγάλο μέρος της χρηματοδότησης της ομάδας, αλλά είναι και νικητής. Οποιαδήποτε αντίδραση είναι λογική, αλλά με πανικό δεν πρέπει να λειτουργούμε. Είναι ο χειρότερος εχθρός. Προβληματίζεσαι, ψάχνεσαι. Η επίσκεψη που έκαναν ήταν θετική και ο τρόπος τους πάρα πολύ καλός. Οποιαδήποτε όμως άλλης μορφής αντίδραση κάνει κακό. Οσο περισσότερη ηρεμία έχουμε τόσο πιο εύκολα θα ανακάμψει η ομάδα. Οσο γίνεται το αντίθετο θα αργεί να έρθει η ανάκαμψη».
Αναδημοσίευση από paok24.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου