Σάββατο 4 Σεπτεμβρίου 2010

Πανθρακικός - ΠΑΟΚ 0-3

Με ένα εντυπωσιακό γκολ που πέτυχε ο Κριστιάνο Μοράες, ένα πέναλτι του Βιτόλο και ένα κοντινό πλασέ του Γεωργίου, ο ΠΑΟΚ νίκησε 3-0 τον Πανθρακικό στο φιλικό ματς που έγινε στην Κομοτηνή, στο πλαίσιο της μεταγραφής του Λευτέρη Σακελλαρίου


Ο Βραζιλιάνος άσος του ΠΑΟΚ πέτυχε το γκολ με πολύ ωραίο σουτ από απόσταση 20 μέτρων στο 27ο λεπτό.
Ο Πανθρακικός είχε δοκάρι στο 45΄σε μακρινό σουτ του Ρομπέρ.
Ο ΠΑΟΚ πέτυχε το δεύτερο γκολ στο 89' με εύστοχο χτύπημα πέναλτι του Βιτόλο, σε ανατροπή του Φιλομένο.
Δευτερόλεπτα πριν τη λήξη και των καθυστερήσεων, ο Γεωργίου από κοντά έστειλε την μπάλα στα δίχτυα, μετά από λάθος της άμυνας των γηπεδούχων.
 Με τον ΠΑΟΚ αγωνίστηκαν οι:
Χαλκιάς (46΄Κρέσιτς), Τσιρίλο, Κοντρέρας (46΄Ζουέλα), Σνάουτσνερ, Λίνο (46΄Σακελλαρίου), Γκαρσία (46΄Βιτόλο), Φωτάκης, Βιεϊρίνια (56΄Μπαλάφας), Κριστιάνο (63΄Γεωργίου), Ίβιτς (81΄Μίλιεβιτς), Φιλομένο.


ΔΕΡΜΙΤΖΑΚΗΣ: ΚΕΡΔΟΣ Η ΕΠΑΝΟΔΟΣ ΚΡΙΣΤΙΑΝΟ

"Θέλαμε να δώσουμε ένα φιλικό για να διατηρηθούμε σε αγωνιστική εγρήγορση κι αυτό το φιλικό, λόγω της δυναμικότητας του Πανθρακικού, που είναι πολύ καλή ομάδα, είχε μεγάλο βαθμό δυσκολίας", δήλωσε ο Παύλος Δερμιτζάκης. "Είμαι ευχαριστημένος από την εικόνα που έδειξαν όλοι οι παίκτες και θα έλεγα ότι το μεγάλο κέρδος από αυτό το παιχνίδι ήταν η επάνοδος μετά από έξι μήνες του Κριστιάνο, ο οποίος είναι ένας πολύ καλός ποδοσφαιριστής"

ΚΡΙΣΤΙΑΝΟ: ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΜΠΑΙΚΤΕΣ ΜΟΥ...

"Είμαι ευτυχισμένος που επέστρεψα από τον τραυματισμό και είμαι πάλι καλά, δήλωσε ο Κριστιάνο.  Ευχαριστώ τον Θεό και τους συμπαίκτες μου που με βοήθησαν να είμαι και πάλι γερός. Αισθάνομαι πολύ ανεβασμένος που έπαιξα. Έχω βάλει και ωραιότερα γκολ στην καριέρα μου, ωστόσο το γκολ που πέτυχα σήμερα το ευχαριστήθηκα περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο. Είμαι έτοιμος να παίξω αν με χρειαστεί ο προπονητής. Θα προσπαθήσω να αγωνιστώ όσο καλύτερα γίνεται για να βοηθήσω την ομάδα"
Αναδημοσίευση από dikefalos.com.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου